My dreamed daughter Aia.... She is one of my biggest dreams.

I realized how much I miss the smallest invisible things around me, which represent the essence of the life... The flowers, the rivers, the sky, the snowflakes outside... So many things are waiting to be seen and discovered by you, by me, by anyone who needs them. My name is Daisy and I dream for a daughter called Aia. "Ay" means love and moon (depends from the language). Starting this blog page I am actually starting to create the dream world of little Aia. Enjoy it!


Проблясъци от вчера / Yesterday flashes

8,15 ч. - емисия новини - за земетресението в Хаити.

Аз говоря със сестра си по телефона. Стеф идва разплакан при мен и ме пита: "Можем ли да си осиновим дете от Хаити?" Аз се усмихвам и се съгласявам. Казвам на сестра си да почака, докато видим новината. Оказва се, че по законов ред нямаме право. Стеф е тъжен, аз го прегръщам, успокоявам го и му казвам, че ще осиновим дете от циганската махала в Бургас, тъй като те приличат много на хаитянчета. Той е вече усмихнат, погалва косата ми и въздъхва "колко много самотни деца остават там...".
Това сестра ми не го разбра, тъй като не може да се обясни с думи... нито разбра за топлината, с която се изпълни стомахът ми.
Някои ден може пък и да си имаме една хаитянска Ая... кой знае. Стеф е силен във визуализирането на мечтите си...

No comments:

Post a Comment